    From: grzechu73 <g...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: dbNet - visa electron
    Date: Mon, 17 Aug 2009 14:00:13 -0700 (PDT)

    > Nie można. Info prosto z DB.

    Jaki profesjonalizm w tym banku???

    Ja dostałem właśnie taką odpowiedź:

    "Info Dbpbc <i...@d...com>

    Szanowny Panie

    W odpowiedzi na Pana zapytanie pragnę poinformować, iż płatność przez
    internet kartą Visa Electron, w przypadku konta dbNet jest jak
    najbardziej możliwa.

    Z poważaniem,
    Zespół ds. Zdalnej Sprzedaży"

    Jak można dawać różne odpowiedzi? !!!

    Byłem niedawno w placówce Deutsche Bank PBC S.A. we Wrocławiu przy
    ulicy Legnickiej. Kobieta mnie obsługująca bardzo mało wiedziała o tym
    rachunku. Nie znała tabeli opłat. Na pytanie o system bankowy otwarcie
    stwierdziła, że jest niedoskonały. Nie jest online. Można przez
    przypadek kartą visa electron zrobić debet, ponieważ system odświeża
    się co jakiś czas. Sama stwierdziła, że czasami się zawiesza, a
    wyjściem na to jest dzwonienie do banku w celu jego "odwieszenia"
    Stwierdziła też, że inne banki mają bardziej nowoczesny system
    bankowości internetowej - nawiązała tutaj o banku Millenium.
    Z tego banku wyszedłem lekko zdziwiony i zniesmaczony. Oczywiście nie
    założyłem tam konta.
    A teraz słyszę różne odpowiedzi na pytanie o płatnościach kartą visa
    electron w internecie...
    Wniosek nasuwa mi się jeden: dobra taryfa konta dbNet to za mało....