    From: " kc" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: debata moderowana
    Date: Tue, 19 May 2009 21:23:19 +0000 (UTC)

    XXL <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Nie dociera do Ciebie PIS-omatołku, że stocznie są od wielu lat
    deficytowe, bo
    > nie ma zamówień na statki?
    > Że każdy kolejny rząd dopłacał na dalsze istnienie stoczni ciężkie
    miliardy z
    > pieniędzy podatników?
    > Jeśli związkowcy mają, tak jak twierdzą twarde argumenty, to dlaczego bali
    się
    > wczoraj przyjść na merytoryczną debatę z premierem?

    Twój fanatyzm mnie zatrważa. Chroń nas Panie przed PO, jeżeli jej wyznawcy
    są tak bezkrytyczni.
    Sądzę jednak, że twoja obecność na forum nie jest dobrowolna i to
    zrozumiałbym, bo biznes to biznes a pecunia non olet. Może się mylę, ale nie
    widziałem jeszcze twojej wypowiedzi na temat giełdy, jakiejś spółki, nie
    podałeś żadnej prognozy czy komentarza do notowań. Zaprzecz linkiem, bo nie
    chce mi się szukać, jeśli nie uważam, że działasz na polecenie.

    kc

    Sorry, wqrwiłem się, bo dla mnie nic nie jest tylko białe albo tylko czarne.