  • Data: 2014-09-06 00:24:53
    Temat: Re: demo nowy mbank
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Kris" 0...@g...co

    : Zrobili jak zrobili bo widocznie takie były potrzeby/oczekiwania klientów.

    Przykładowo -- moje! ;) A że człek powinien najpierw
    zająć się tym, co jest korzystne, a dopiero na końcu
    (o ile w ogóle) ma prawo zajmowania się przyjemnościami
    życia -- omijam nowy interfejs, aby pozostawić go klientom
    (hedonistom) godniejszym ode mnie życia w luksusie i w rozkoszy. ;)

    : I pewnie w podobnym kierunku będą szły inne instytucje finansowe.

    Pewnie tak... Choć ja chcę zupełnie czegoś innego -- praktycznego.
    Załóżmy, że chcę załżyj lokatę -- biorę (przytrzymuję myszą ikonę)
    świnię z półki i stawiam na stole, po czym wkładam w nią tyle szmalu
    (różnych banknotów i monet) ile chcę zdeponować na tej lokacie. ;)

    Jeśli lokatę chcę zerwać przed czasem -- biorę z półki młotek
    i tłukę w łeb mają świnię, uwalniając z niej moje surowce wtórne.
    A że diabli wiedzą, które środki są nowe a które stary -- świnia
    rośnie z dnia na dzień ukazując mi, jak wygląda sprawa odsetkowa...

    Tu problem... Jak mierzyć czy ważyc tę świnię?
    Przykładać do monitora linijkę? -- tam (na linijce) jednak są cyfry...

    Ale każdy kto szuka -- znajduje. Rozwiązanie jest!!!
    Na półce (może w szufladzie) są różnej świnie wielkości
    i po prostu porównuję wielkość/rozmiar mojej z różnymi
    wzorcowymi...

    -=-

    Co wówczas, gdy chcę przelać środki? Biorę odpowiedni nocnik
    (wcześniej jakoś zdefiniowany -- przykładowo nocnik merytoryczny)
    i po prostu leję do tego nocnika po kryjomu. ;)

    -=-

    Jak zobaczyc histprię kĄta? -- pozostawiam innym... ;)

    -=-

    : Aby się rozwijać muza pozyskiwać nowych klientów

    Owszem -- każda metoda jest dobra, także ta, która pozyska ujemna liczbę klientów.

    : a ci to pokolenie co mają troszkę inne wymagania niż Ty czy ja.

    Ja mam prymitywne -- chcę szmalu!! Mogą być wiśnie,
    orzechy, mandarynki, a nawet makulatura i złom...

    : Mi tam akurat nowy interfejs nie przeszkadza, kolorkami

    Mnie tak samo -- po prostu omijam ten interfejs.
    Raz przeszkodził -- i ten jeden raz mi wystarczył.

    : i fleszami się nie przejmuję

    A jupiterami i reflektorami? Ja mam mocne oczy -- jaka małe dziecko
    walnąłem nieraz fleszem prosto w oczęta, a nie były to króciuteńkie
    flesze na 20 metrów, ale solidne... Wiesz, co czułem? Gorąco.
    I oczywiście przez kwadrans miałem przed oczami czy jednym
    okiem fioletową plamę.

    : a funkcjonalnie jest wg mnie lepszy od starego.

    Każdy ma innego starego...

    : A z przelewów na fejsbuk i innych podobnych wodotrysków
    : nie korzystam.

    A ja -- o_czek_uję z niecierplowścią czasu, gdy ktoś skorzysta
    z tej dobrotliwości w moim imieniu i zapomni mnie o tym powiadomić... ;)

    : Ale znając życie pewnie to się upowszechni- taki
    : PayPal to tez w sumie przelewy na meila.

    Fajna sprawa te udogodnienia -- póki płacą za ich poznawanie. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'