  • Data: 2010-10-29 09:21:48
    Temat: Re: dlaczego DB net jest taki gówniany
    Od: "Czesuaw P." <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:iactgl$2l7m$1@news2.ipartners.pl...

    > Dla mie DBnet to taka darmowa 'wyplacarka' z bankomatow i agencji PKOBP.
    > Do niczego wiecej sie nie nadaje

    I tylko po to go pozostawię.
    Kiedyś w tym samym celu miałem e-pakiet Fortisa.
    Drugi bank jaki teraz używam "do bankomatów" to CITI, gdzie też mam
    wszystkie bankomaty za darmo, prowadzenie za 0 i karte płaską za 0.

    Pierwszy bank jaki używałem "do bankomatów" to był VW, niestety tak wadą
    była konieczność wypłaty 400pln by było za 0 prowizji, jak i później
    wprowadzona opłata 5pln za miesiąc.

    --
    Mam pierdolca - zbieram na psychiatrę.
    Proszę o wsparcie