eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankidlaczego DB net jest taki gównianyRe: dlaczego DB net jest taki gówniany - a dlaczego DnB jest jeszcze gorszy?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!plix.pl!newsfeed
    1.plix.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!opal.futuro.pl!news.
    tvk.wroc.pl!news.sierp.net!not-for-mail
    From: Sierp <s...@n...netgrr>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: dlaczego DB net jest taki gówniany - a dlaczego DnB jest jeszcze
    gorszy?
    Date: Sun, 31 Oct 2010 13:29:21 +0100
    Organization: SierpNet
    Lines: 48
    Message-ID: <iajnf8$3t5$1@ochlapek.sierp.net>
    References: <iacrip$ehl$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 82-210-166-181.home.aster.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: ochlapek.sierp.net 1288528168 4005 82.210.166.181 (31 Oct 2010 12:29:28 GMT)
    X-Complaints-To: a...@s...net
    NNTP-Posting-Date: Sun, 31 Oct 2010 12:29:28 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.12) Gecko/20101027
    Thunderbird/3.1.6
    In-Reply-To: <iacrip$ehl$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:539030
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2010-10-28 23:56, Czesuaw P. pisze:
    > dlaczego Deutsche Bank "DB-net" jest taki gówniany?

    chcesz zobaczyc gowniany system? zaloguj sie do demo iNord
    http://www.demo.serwisinternetowy.dnbnord.pl/demo/in
    dexDemo.jsp

    (po prostu "zatwierdz")

    ja myslalem, ze to po prostu demo jakiegos starego systemu, ale nie, on
    wlasnie tak wyglada ;-)

    sam w sobie bank jest nawet bardziej gowniany, niz system

    1) bardzo nieprzyjemna obsluga na infolinii (po uzyskaniu kredytu nie
    otrzymalem kilku dokumentow jeszcze, gosc z ktorym podpisalem nie odzywa
    sie od 2 miesiecy, a na infolinii mnie praktycznie zwymyslano, ze po
    pierwsze agent nie mogl mi tego obiecac co obiecal (mam na pismie) bo
    nie uzgodnil tego z dyrektorem banku (to podobno moja wina) a po drugie
    nie powinienem sie z nim konktaktowac tylko z oddzialem (o czym nikt mi
    nie powiedzial) )
    Generalnie nie oddzwaniaja mimo umawiania sie (tak na infolinii jak w
    oddziale)
    Dodatkowo przy którejś próbie zmiany PINu okazało się, że moja karta
    jest nieaktywna - a dowiedziałem się tego podając tylko imię i nazwisko,
    bez żadnej identyfikacji!? (dopiero jak chciałem aktywować, pani zadała
    kilka trudnych pytań)

    2) zmiana pinu tylko w bankomacie euronetu, platna. Ciekawe, co bedzie
    jak zapomne pinu - wymiana karty?

    3) wiekszosc normalnych operacji jest platna (np. kazdorazowa realizacja
    polecenia zaplaty, nie zlecenie - realizacja)

    4) placowki czynne do 18 (ale nie odbieraja po 17 praktycznie),
    infolinia czynna do 18

    5) samo podpisanie umowy kredytowej to byla jazda... generalnie zlanie
    klienta (przez przypadek sie dowiedzialem, ze agent z ktorym mialem
    podpisac umowe kredytowa jest chory - dowiedzialem sie kilka godzin
    przed umowionym podpisaniem tylko dlatego, ze zadzwonilem i upewnilem
    sie, ze wszystko jest ok)

    Banku nie polecam zdecydowanie. Na kredyt, jak ma dobre warunki (w moim
    przypadku miał niezłe) - OK. Ale konta (18pln/miesiąc) nie uzywam do
    niczego poza odebraniem pensji i zleceniem stałym (niepłatnym,
    przeoczenie?) które wysyła kasę na normalne konto...

    Sierp

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1