  • Data: 2009-03-17 17:55:33
    Temat: Re: dlaczego nagłe umocnienie PLN
    Od: Zbyszek <zbign@na_serwerzeo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 16-03-2009 o 20:15:51 ArturVF500 <atatur@_usun-to_o2.pl> napisał(a):

    > chyba z?y trop; my?lisz ze 0,25pkt wp?yne?o na os?abienie sie wszystkich
    > walut wzgledem PLN? fakt ?e zbie?no?ae w czasie ale...

    niestety nie mam inf. o tym jak wyglada nasze zadłużenie w poszczegolnych
    walutach ale
    na podstawie popularnosci kredytow CHF mozna wysnuc wniosek , że wpływ CHF
    jest spory.
    Dodajmy do tego 0,25 jescze zapowiedz walki z deflacja rządu CH.
    Wyjdzie że nasz dług mógł w tym momencie wydawac sie nie taki straszny.
    A to oznacza siłe względną PLN.

    --
    Pozdrawiam,
    Z.