eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankidlaczego tak jest?Re: dlaczego tak jest?
  • Data: 2002-11-18 22:14:01
    Temat: Re: dlaczego tak jest?
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jesienną porą czytam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Kamil pisze:
    > Place 30 zl za historie rachunku(kochane PKO SA) biore reszte dokumentow,
    > zwalniam sie z pracy i jade. Na miejscu okazuje sie, ze poza historia
    > rachunku potrzebuje zaswiadczenie o nie przekraczaniu dozwolonego debetu
    > oraz ksiazeczke wojskowa. Poza tym, wniosek o karte kredytowa, ktory
    > skladalem przez telefon musze zlozyc jeszcze raz pisemnie, bo cos tam.
    > Po jaka cholere najpierw dzwonilem na Multilinie, wlasnie zeby nie jezdzic
    > przez pol warszawy dwa razy.
    > Niech to szlak.
    Z doświadczenia wiem, że lepiej dzwonić bezpośrednio do oddziału,
    zanotować nazwisko osoby z którą się rozmawiało...
    IMHO InfoLinia często robi reklamę mówiąc "to takie proste, u nas
    wszystko działa, trzeba tylko to i to, nie trzeba wpływów w wysokości
    1300, itd". Praktyka wykazuje co innego.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1