  • Data: 2009-10-05 12:09:49
    Temat: Re: dlaczego wplatomaty sa tak popularne w Polsce?
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 05 Oct 2009 04:50:29 -0700, BK napisał(a):

    > Tak obrazuje jak to jest z ta "popularnoscia" roznych uslug. A tu na
    > grupie kazdy z bankowosci internetowej korzysta, a polowa jest pewnie
    > przekonana, ze cos takiego jak bankowsc internetowa to juz kazdy ma i
    > korzysta :)

    Z telefonami komórkowymi, komputerami etc też byliśmy w tyle, także nie
    ma się co obawiać szybko dogonimy peleton ;)

> [...]
    > naukowej korzystam z materialow ZBP czy NBP i wiem jak to wyglada w
    > skali kraju.
    >
    > Czy wiesz, ze jest chodzi o liczbe bankomatow na jeden milion
    > mieszkancow Polska do niedawna byla na ostatnim miejscu w Europie? [302
    > na 1 mln] Liderem jest Portugalia z blisko 1600/1mln a srednia EU to
    > 806/1mln.
    >
    > I o ile np. w mazowieckim tych bankomatow jest 2000 to np. w podlaskim
    > 280 :)
    >
    > Takie statystyki moze wam troche pokaza jak wyglada ta kwestia
    > calosciowo w naszym kraju nie tylko przez pryzmat tej grupy :)

    Dobra tylko, że wątek jest o wpłatomatach, więc jakbyś przy okazji swojej
    pracy miał chwilkę, albo rzuciłoby Ci się w oczy coś na ten temat, to też
    z chęcią posłucham. Logicznie to wychodzi, że skoro z bankomatami taka
    lipa to i z wpłatomatami podobnie, ale kto wie, może jest lepiej.

    Xenocide