  • Data: 2004-11-16 23:24:15
    Temat: Re: do uzytkownikow Sezam BPH
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "JerzyR" <j...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    news:419a8705$1@news.vogel.pl...
    > napiszcie czy macie klucz na dysku w banku czy na koputerze domowym?
    > Nasunelo mi sie takie pytanie o bezpieczenstwo rachunku po lekturze art. w
    > CHipie 12/2004.

    Klucz mam w banku. Bo jakoś mi się to bezpieczniejsze wydaje. Komputer z
    domu mogą ukraść, może się zepsuć. Mogą go shakowac. No jednak bankowy jest
    pewnie bardziej profesjonalnie chroniony. Byc może będę wchodzil z innego
    komputera.

    A co tam napisali (w skrócie), bo nie chce mi się szukać tej gazety w
    sklepie. Na stronie
    http://magazyn.chip.pl/chip_117921.html
    jest spis treści, ale nie widzę niczego, co by mogło mieć jakiś związek.

    > Jak mozna wycofac klucz na komputer domowy z banku?

    Myślę, że trzeba by utworzyć nowy klucz i go nie eksportować.

    > Jak zmienic haslo ale nie logowania do systemu tylko wykonania operacji?

    Chyba musisz nowy klucz wygenerować. W starym systemie widziałem taka opcję.
    Teraz nie znalazłem (a szukałem chwilę temu), co nie znaczy, ze nie ma. Bo w
    niektórych dziedzinach ten nowy portal jest tak intuicyjny, ze najlepiej
    szukać od miejsc najmniej spodziewanych. Już kilka razy nie widziałem
    czegoś, a było.