  • Data: 2006-10-13 10:49:30
    Temat: Re: dosc skomplikowany problem - akredytywa i nie tylko
    Od: "Anna G." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:egnq2f$9i8$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Anna G. wrote:
    > [...]
    >
    > Zastanówcie się jednak jeszcze ze 3x czy ktoś was nie wpuszcza w kanał. Bo
    > to że odbiorca chętnie wyśle przedpłatę, ale nie może bo bank centralny -
    > jakoś to niezbyt przekonująco brzmi.
    >
    > Zaś ze sposobu w jaki o tym opowiadasz wynika że jesteś tak zakochana w
    > pomyśle na zrobienie tego biznesu, że nie dostrzegasz sytuacjii która
    > delikatnie mówiąc dziwnie pachnie.
    >
    > p. m.

    Mowilam juz we wczesniejszych postach ze spotkalam sie z tymi firmami. Moj
    maz jest Tunezyjczykiem, wiec kwestia wiarygodnosci tych firm nie jest tutaj
    problemem.
    Zakochana w tym pomysle faktycznie jestem. Mam 21 lat, studiuje, mam
    4miesieczne dziecko i prowadze firme, ktora bedzie dobrze prosperowac.
    Wiem, ze to wszystko wypali tylko musze to odpowiednio zorganizowac.

    Ania