  • Data: 2005-05-17 06:23:20
    Temat: Re: dostepnosc srodkow z lokaty - powtorka (WAZNE)
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 16 May 2005 17:36:23 +0200, PshemeK napisał(a):

    > A gdzie jest powiedziane, że ma wyjść pierwszą sesją ?

    Skoro zlecam przelew na dzień X, to znaczy że chcę by dotarł w dniu X na
    konto odbiorcy. System bankowy chyba nie polega na wklepywaniu przelewów
    odroczonych przez szachistę po trzecim zawale - nikt mi nie wmówi że jest
    tak powolny że nie potrafi po kolei puścić wszystkich przelewów...

    Inna sprawa że wygląda na to że w BPH i tak wszystkie przelewy muszą być
    zatwierdzane ręcznie, skoro wewnętrzne przechodzą tylko w dni robocze...

    > Zawsze mnie to ciekawiło, więc spytam. Przykro mi, nadarzyła się okazja,
    > padło na Ciebie :)

    > Pytanie : jeśli jesteś niezadowolony z usług tego banku, to dlaczego nie
    > zrezygnujesz z jego usług?

    Odpowiedź jest prosta: bo nie ma lepszego "w okolicy".
    Wszelkie mbanki i intelligo - no way, nie mam ochoty użerać się z mlinką
    przez pół godziny, wysyłać wszystkiego pocztą i czekać na kuriera.
    Fortis był fajny, tylko że ich system internetowy to śmiech na sali...
    BSK - ot taki BPH; tu fajniejsi, tam gorsi... i tak by wyszło na to samo.

    A w BPH mam już KK, system obsługi internetowej jest w miarę wygodny, no
    i przede wszystkim w Krakowie i Małopolsce jest zdecydowanie najbardziej
    obecny - tak pod względem placówek jak i bankomatów.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004