  • Data: 2013-08-10 18:05:10
    Temat: Re: drobny druczek i bank zrobiony w konia
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Kamil "Jońca"" 8...@a...kjonca

    > Nie pamiętam, chyba tak.

    > Pamiętam, że później sprzedający zaczął kombinować ("nie mam tego
    > samochodu i co mi pan zrobi")

    > Wiem też, że w _innych_ sprawach gdzie widać było, że ktoś
    > (pół?)automatycznie wyłapywał "tanie" oferty wyrok był inny ...

    Akurat ja pisałem o automatycznym wyłapywaniu.

    Oferta wisiała dosłownie jedną chwalę -- sprzedający
    postawił cenę bez groszy, kliknął ENTER, zobaczył,
    że program dwa ostatnie zera potraktował jako grosze
    i spróbował bezzwłocznie skorygować ofertę...

    Kupującym okazał się łowca pomyłek.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'