  • Data: 2002-08-14 20:05:46
    Temat: Re: dwa dokumenty ze zdjeciem - zagadka; Re: ING
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie potraktowalem tego jako odpowiedz lecz jako pytanie ;-))
    > ale faktycznie strzelales w Fdobym kierunku - mozesz w nagrode podac jakis nr
    > rachunku, najlepiej wortisie, BGŻ, BPHPBK lub Inteligo

    Odpowiadalem dla czystej satysfakcji :-) A z tych 4 mam tylko Inteligo
    choc caly czas sie zastanawiam nad Integrum :-)

    > faktycznie jej zdjecia nie ma na www ale jest na
    > http://www.karty.pl/oferta/opisy/bsk6.htm
    > a co to jest to tylko ludzie po polibudzie beda wiedzieli ;-)

    no jakis scalak, wlasnie tutaj ta karte widzialem ale jako, ze VE
    jest tu stara to mialem nadzieje, ze Maestro tez sie zmienilo
    no ale niestety (dla tego kwoatla specjalnie trzeba VE brac! ;-))

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl