    From: bOUNCeErR <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: dylematy nowicjusza:)
    Date: Wed, 15 Apr 2009 22:08:16 +0200

    totus pisze:

    > Dodam jeszcze. Trzymaj się planu, nie zmieniaj sposobu działania pod wpływem
    > chwili. Po zamknięciu pozycji przemyśl sprawę, napraw stary plan. Ale jak
    > już wprowadzisz plan w życie to trzymaj się go, aż do jego wypełnienia. Co
    > to znaczy? Jak ustaliłeś wielkość akceptowalnej straty na 5% to jak jest, to
    > zamykasz pozycje mimo, że wszyscy dookoła mówią, że od teraz tylko wzrosty i
    > sprzedaż jest zakazana. Na nic najlepsze zasady jeżeli nie są stosowane. Ten
    > aspekt handlowaniu na rynkach powoduje najwięcej strat. Każdy wie co robić
> [...]

    Dokladnie. A teraz najwazniejszy sekret. 100% inwestorow doskonale zna
    powyzsze zasady, bo praktycznie sa w kazdej ksiazce zwiazanej z
    inwestowaniem. Jednak te wskazowki stawiaja wymogi w postaci dyscypliny,
    cierpliwosci i przygotowanego planu. 90% inwestorow w zwiazku z tym
    powyzsze wskazowki olewa. I z nich 95% przegrywa... I jest bardzo duza
    szansa ze Ty postapisz tak samo, czego Ci oczywiscie nie zycze.

    --
    pzdr,
    bOUNCeErR