eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Citi kk] dyspozycja której nie było, a jednak została zrealizowanaRe: dyspozycja której nie było, a jednak została zrealizowana
  • Data: 2008-06-26 20:18:49
    Temat: Re: dyspozycja której nie było, a jednak została zrealizowana
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Adam Płaszczyca pisze:

    > No w sumie to w końcy taka była umowa, że płacisz opłate roczną ;)

    Nie. Wrzucili standardowa sciezke (jednak) - wypowiedzenie -
    przedluzenie w roku biezacym bez oplaty - za rok znowu dziekujemy za
    karte, zeby przedluzyli...

    Moze cos sie zmieni, bo pisza (za wyjatkiem www citi) o nowej promoscji
    - darmowa KK dozywotnio jesli nowy klient zalozy do wrzesnia konto i
    wezmie KK w Citi.