    From: "george" <g...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: dziwna kolejność zleceń
    Date: Thu, 23 Apr 2009 13:00:48 +0200

    "jaca" <l...@p...onet.pl> wrote in message
    news:gsph8j$1rj$1@news.onet.pl...

    > Okazuje się że problem jest w BOŚ-u znany czyli nie jestem pierwszy, na
    > którego to trafiło. Plus dla nich że potrafią się przyznać. Prosili o
    > dokładne opisanie problemu i ciekawe co z tym zrobią.
    >
    > Trochę mnie to dziwi, bo jeżeli trwa to już jakiś czas to znalezienie
    > przyczyny wydaje się dosyć proste mając informacje o kilku takich
    > przypadkach i wiążąc je ze sobą. I to bez względu na to czy przyczyną jest
    > chochlik w postaci czynnika ludzkiego żonglującego zleceniami - czy też
    > jakiś błąd systemowy. Szczególnie że jest to dosyć poważny problem. W tym
> [...]

    czyli normalnie w świecie cie wykolegował makler... nie chcialbym rzucać
    oskarżeń ( bo nie mam dowodów ) ale to mi trochę śmierdzi... jesli chciał
    przepuścic "kogos w kolejce" i miał kilka takich jak twoje zlecenie to akcja
    jest prosta... anulowanie / ponowne złożenie i "kolo" wskakuje na
    odpowiednią pozycje.
    BOSSA powinna to zdecydwanie wyjaśnić. Mam nadzieje że podadzą jakiś
    rozsądny powód... (choć ciężko bedzie). Jeśli chiałbyś kupić... to coś moga
    znaleźć z dostępnościa kasy na koncie etc... ale ze sprzedażą ... tu może
    byc problem ze znalezieniem powodu.

    george