  • Data: 2010-04-23 06:58:48
    Temat: Re: e-Getin bez dostępu do netu
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hqrfed$gad$...@i...gazeta.pl...

    > Tak patrząc na ten rachunek, to nie wiem czy jest większy sens aby go
    > otwierać, no chyba że z czystej ciekawości.

    Dla mnie stanem docelowym jest onlajnowość w każdym banku, najlepiej bez
    opłat, aby jak najbardziej uniezależnić się od Elixiru i Sorbnetu w tym
    znaczeniu, że jak ktoś mi przelewa środki, to od razu chciałbym mieć
    możliwość dysponowania nimi. Dodatkowo mam często kłopot z niskimi limitami
    dobowymi przypisywanymi do kart debetowych, więc też potrzebuję ich więcej.
    Zwróćmy uwagę, że bezwarunkowo bezpłatna karta debetowa powoli staje się na
    polskim rynku rzadkością. Ten rachunek, o ile tylko stopień jego
    onlajnowości będzie wystarczający, najprawdopodobniej zastąpi mi
    skompromitowany e-Getin.