eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankie-Integrum BGZ - niedorobki w obsludze klientaRe: e-Integrum BGZ - niedorobki w obsludze klienta
  • Data: 2003-02-24 15:57:47
    Temat: Re: e-Integrum BGZ - niedorobki w obsludze klienta
    Od: "mirek" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "cyberspider" <c...@p...pl> wrote in message
    news:b20sa2$9as$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    >
    > Przy okazji ze przegladalem grupe, chcialbym napomknac o paru
    > "niedorobkach" w obsludze klienta e-Integrum. Pierwsza to taka ze jesli
    > polecenie przelewu zostalo odrzucone a w liscie dyspozycji przyjetych, a
    > wlasciwie to zrealizowanych, operacja ta widnieje jak byk!!! Zdarzylo mi
    sie
    > to juz dwa razy. Narazilo mnie to na pewne nieprzyjemnosci ze strony
    > wierzycieli, a ja bylem pewien ze przelewy byly zrealizowane - jednak bylo
    > inaczej. Duzy minus!
    >

    wydaje mi się że mylisz pojęcia .
    dyspozycja przelewu przyjęta w e-Integrum, to dyspozycja przyjęta prze
    system bankowości internetowej i wyłana do systemu bankowego.
    system bankowy przetwaza dyspopzycje i albo ja realizuje, albo odrzuca np.
    brak środków, zły rachunek (nie wiem co)...

    pozdrawiam,
    IMHO
    mirek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1