    From: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: e-Integrum - alarmy
    Date: Mon, 19 Apr 2004 23:43:52 +0200

    Użytkownik ethan napisał:

    > khem khem, bank zamowil taka funkcjonalnosc, bank ja dostal...

    Rola dostawcy oprogramowania jest wskazanie klientowi, ze bladzi, albo
    ze moze cos jeszcze ciekawego zrobic lub cokolwiek innego. Jesli bank
    zamawia debilne alarmy, to projektant systemu powinien zaproponowac
    zrobienie czegos rozsadnego. Jesli nie proponuje lub nie jest w stanie
    banku przekonac, to jest tak samo glupi jak bank. I tyle, oburzanie sie
    na taka opinie nie ma sensu.

    Bartol