    From: "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: e-bank? - MBANK jest fajnu bo do dupyyyyyyyyyy
    Date: Fri, 1 Aug 2003 11:38:16 +0200

    Użytkownik "melaine" <m...@w...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bgb31k$dk$1@inews.gazeta.pl...
    > Poświęciłam trochę wolnego czasu na założenie konta w mBanku.
    > Dlaczego? Ponieważ otrzymałam informację, iż kredyt odnawialny
    > Z pozdrowieniami
    > Mel.

    Przede wszystkim należy zapytać się co pisać, a nie pisać tym GŁUPOM z
    MBANKU prawdy. Wybór wdowa, rozwódka, stan wolny jest oczywisty. To nie
    banku zas.any interes kim byłaś 10 lat temu.

    Ja w swojej naiwności wypełniłem wniosek o KK w MpożalsiębożeBanku
    wybierając opcję "Na podstawie wpływów".
    Jak ostatni frajer napisałem, że wpływy (które wpływają zresztą na konto u
    nich) pochodzą z: umowy o pracę, umów najmu, umów zleceń.

    Na co w wciśniećiu WYŚLIJ wyskoczyło: Proszę przygotować kopie:
    1. Umowy o pracę
    2. Umów najmu
    3. Umów zleceń (hehe).

    Po 2 dniach (!!!!) zadzwoniła agentka, że z chęcią przyjedzie i czy NA PEWNO
    mam kopie umów...

    Starałem się grzecznie jej wyjaśnić (jak poseł Rokita: Wielce Szanowna
    Łaskawa Przedstawicielko ZNANEGO BANKU...), że złożyłem wniosek w oparciu o
    wływy i proszę o jakąś odpowiedz.
    Równie grzecznie wyjaśniła mi, że pewnie jestm niespełna rozumu i nacisnąłem
    nie ten guzik co potrzeba w INTERNECIE. Poniformowała, że MUSZĘ zadzwonić na
    flinię (od amerykańskiego f..ck) i MUSZĘ tam wycofać wniosek). I tu już
    odpowiedziałem jej jak poseł Błochowiak: chamsko i wprost żeby sama se
    dzoniła gdzie chce. O dziwo ten sposób to niej od razu przemówił.

    Tak jak wielu innych (przejrzyj archiwum) uważam, że ten niby bank jest
    VERY, jeślu masz proste oczekiwania (przelewy i karta VE) i NIGDY NIE
    ZADAJESZ SIĘ Z PSEDUDO KONSULTANTAMI. Ma konto ponad 2 lata i jestem
    zadowolony z systemu, każda próba wymagająca czegokolwiek zwiazanego z
    białkiem doprowadziła mnie do rozpaczy i się wyleczyłem.

    Stefan