  • Data: 2003-06-11 21:03:00
    Temat: Re: e-direct w VWBank
    Od: Mariusz Mroczkowski <M...@p...f127.n480.z2.fidonet.org> szukaj wiadomości tego autora

    Hello marek!

    11 Jun 03 09:06, marek -> do All:

    m> Ja wyslalem do nich zapytanie w tej sprawie ale nie dostalem zadnej
    m> odpowiedzi.

    Wszystkie "virtuale" przewidywały posiadanie rachunku "głównego" w jakimś
    "marmurku". Wszelkie e-konta mialy być z założenia kontami pomocniczymi
    (lokacyjne "a vista", rozliczeniowe).
    Do dziś w mBanku na eMax'ie można zdefiniować jeden przelew. W założeniach mial
    to być wlasnie przelew do "marmurka".
    ogolnie: - to taka "zaszlość historyczna".

    Pozdrawiam!
    Mariusz -=maVox=-