    From: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: e-getin, promo 60+60 a karta - da się zrezygnować?
    Date: Mon, 27 Apr 2009 23:22:30 +0200

    "zlotowinfo" news:gt56ol$o5g$1@inews.gazeta.pl

    > bank ten jak powiedzieli działa na franczi coś tam
    > ludzie kompletnie nie zorientowani co "sprzedają"

    I to co tutaj napisałeś w pełni wyjaśnia pospolite jaja, których opis
    zaserwowałeś nam w swoim ostatnim poście.
    Już taki "urok" placówek francowatych (i nie tylko w getinie), że obsługa
    jest tylko od tego, że by była (to taka inna forma PRLowskiej zasady - czy
    się stoi, czy się leży... he he), natomiast poziom jej wiedzy jest znikomy
    albo żaden (niestety).

    Poniżej pozwolę sobie zaprezentować obecną ofertę, która prezentuje jakich
    "mędrców" tam mają do obsługi klienta:
    1. Lokaty, które podobno mają tylko na 3% z haczykiem:
    http://www.depozyty.getinbank.pl/oprocentowanie.html

    2. Promocja, która podobno się skończyła:
    http://www.depozyty.getinbank.pl/promocje.html opis ww. promocji znajduje
    się na dole strony
    http://www.depozyty.getinbank.pl/pdf/regulamin60.pdf odnośnik do regulaminu,
    w którym jak byk pisze, że promo trwa do końca grudnia...

    PS. To tylko moje luźne przemyślenia, ale jeżeli "na górze" w bankach
    zasiadają ludzie z taką samą wiedzą i podejściem jak zaprezentowani przez
    zlotoinfo pracownicy, to się nie dziwię, że ten cały system za
    przeproszeniem pierd... i teraz mamy kryzys...