  • Data: 2009-03-21 18:54:40
    Temat: Re: e-getin & przymus karty
    Od: szary móżyn <b...@a...email> szukaj wiadomości tego autora

    zymen napisał:

    > Ale kasę i tak płacisz. Pytałem w oddziale.

    ????? No to nieźle, bo jak zakładałem e-getin to pytałem czy
    można bez karty, bo nie chcę za nią płacić. Pani coś
    szemrała bez przekonania, że nie bardzo, bo wtedy nie będzie
    dostępu przez internet czy coś takiego, ale żebym brał cały
    pakiet, bo karta pół roku za darmo a potem mogę oddać i nie
    ma problemu. To teraz się dowiaduję, że jednak jest.