eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankie-paragony ?Re: e-paragony ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrad
    a.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <nn0q8a$3p8$1@node2.news.atman.pl> <nn1m94$ord$1@node1.news.atman.pl>
    <5796528b$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
    <nn5nr5$sdc$1@node1.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    In-Reply-To: <e...@g...com>
    Subject: Re: e-paragony ?
    Date: Tue, 26 Jul 2016 16:31:49 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 36
    Message-ID: <57977458$0$12552$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.30.149.185
    X-Trace: 1469543512 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 12552 83.30.149.185:52206
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:625456
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Kris" napisał w wiadomości grup
    W dniu wtorek, 26 lipca 2016 14:14:41 UTC+2 użytkownik Marek napisał:
    >> Ja nie wiem czy to nie jakiś element szkolenia wyrobił taki silny
    >> nawyk wciskania paragonów.
    >Nie nawyk a obowiązek. Przyjdzie taki tajniak z US kasjerka nie da mu
    >do ręki paragonu i mandacik.

    >> Może też to zależy od sklepu. Mniej się dziwią w spożywczym ale już
    >> w
    >> Castoramie to oburzenie, że odchodzę od kasy nie czekając na
    >> wydruk...
    >W Multikinie kiedyś wręcz kartka nbad kasa wywieszona była o treści
    >mniej więcej:
    >"jeśli pracownik nie wydał paragonu proszę o kontakt z kierownikiem-
    >tel..."

    W kinie teoretycznie troche inna sytuacja - sprzedawane niemal zawsze
    to samo, i jak jeden klient nie wezmie, to mozna nastepnemu ten
    paragon wydac bez drukowania. I tylko czujne oko stroza prawa moze
    zauwazyc minutowe roznice w czasie.
    W sklepie sie to niemal nie zdarza, bo malo ktory klient kupuje
    dokladnie to samo co ktorys poprzedni, zeby mu paragon pasujacy
    podlozyc.

    Podobnie zas jest np u fryzjera, choc tu roznice czasowe wieksze.

    Ale zeby tak oszukiwac fikusa, to by trzeba miec male prywatne kino, a
    nie Multi z najetymi pracownikami.
    No chyba, ze pracownikow rozliczaja wedle raportu kasowego a nie
    ilosci sprzedanych biletow, i kazdy taki paragonik uszczupla zysk
    wlasciciela :-)
    Ale to tez raczej nie w Multi - tam komputer drukuje i bilet i od razu
    paragon.

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1