  • Data: 2004-06-02 07:49:39
    Temat: Re: e-pko --> inteligo :/
    Od: "Marcin Jurczuk" <s...@U...stars.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "poilkj" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości
    news:c9jus3$fdj$1@inews.gazeta.pl...

    > Z twojego punktu widzenia dokładnie taka sama.
    >
    > Powiedz mi na czym opierasz swoją teorię, że token daje lepsze
    > bezpieczeństwo. Bo co? Bo elektronika?
    Mam Inteligo i VWBank.
    Token jest po prostu wygodniejszy patrzysz wpisujesz cyferki i już.
    A jak ja mieszkam gdzie indziej niż mam adres korespondencyjny to
    jeżdżenie po zdrapki też jest problemem..
    Po za tym te karty jak nosi sie w portfelu strasznie "SYFIĄ" inne karty.
    Zdrapka się odkleja i przenosi na inne karty z ktorymi ma kontakt - a to już
    jest bardzo
    irytujące..

    Pozdr.