  • Data: 2003-12-02 19:18:40
    Temat: Re: eBank Express 1.6.02
    Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    b...@b...kjonca.bogus,
    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>:

    > Nie rozumiem. Początkowo myślałem, że jakiś nieobyty jestem, ale
    > sjp.pwn.pl też nic nie wie na temat tego słowa.

    O tym juz pisalem, tudziez o relacji slownik <-> jezyk

    > Nie mam pod ręką
    > papierowego wydania, ale przypuszczam, że tam też nie ma.

    Oczywiscie, ze nie ma. (Papierowe wydanie nie rozni sie zawartoscia od
    tego.)

    > obstawiam, ze ktoś z mbanku 'sobie napisał' i zostało.
    A chocby googla masz pod reka?

    Albo http://www.webcorp.org.uk (trzeba troche poczekac na wyniki)

    > Chodziło mi tu o Twoje pełne wdzieku stwierdzenie, ze słowa "powstają
    > i już" :-) Bardzo mądrzy ludzie się spierają o mechanizmy powstawania
    > słów i jezyków , tworzą hipotezy, a to przecież takie proste: "słowa
    > powstają i już"

    Tak, spieramy się o niektore mechanizmy, ale akurat ta derywacja i
    paradygmat sa dosc proste. Natomiast dla celow tej dyskusji i grupy w
    zupelnosci wystarcza powyzsze "słowa powstają i już".

    --
    Robert