  • Data: 2004-10-27 10:06:10
    Temat: Re: eKONTO i eMAX [OT]
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    _Mark_ wrote:
    > Przepraszam Cię Glenn za moją aluzję, ale dopiero w nocy mnie olśniło,
    > że Twoje posty to _sztuka_ przez duże S ;) , Ja prostak, to wybacz,
    > że nie pojąłem
    > przesłania :-(

    Szkoda, że nie pojąłeś ;-) Może jakbyś przeczytał te same zdania w ich
    pierwotnym kontekście, to by Ci się rozjaśniło? Być może pracowite ich
    wycinanie z kontekstu nie pozwoliło Ci na doszukanie się sensu. Tyle, że to
    zdaje się nie moja wina ;-) No ale tak w ogóle, to to jest grupa bankowa, a
    nie dotycząca meandrów Twojego umysłu.