  • Data: 2006-12-01 20:56:30
    Temat: Re: eKarta mBanku a PayPal
    Od: "cienislaw" <c...@c...pvravfynj> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule news:ekph27$rhb$1@atlantis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): fotomania napisał(a):

    > Tak na marginesie jak uzywales rok , skoro tego systemu wtedy nie bylo
    > jeszcze na PL :))

    tak na marginesie, to LEGALNIE mozna bylo zakladac konto paypalowe na polski
    adres od lipca zeszlego roku, co prawda tylko placic mozna bylo, ale to mi
    wystarczylo.

    > A Mbankowej nie udalo mi sie wsadzic w portugalie , multibankowa
    > wskoczyla .

    hmmm, a jak wsadzales karte w portugalie? w jakies konkretne miejsce, moze
    pod kamienie czy cos? najwyrazniej mbankowa jest za duzo na tak maly kraj,
    zeby ja wsadzic.

    --
    cienislaw