  • Data: 2004-11-11 11:42:59
    Temat: Re: [ePKOBP] co z tokenem
    Od: Łukasz Cielecki <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    andy_k napisał(a):

    > Ale wtedy chyba token nie bylby zsynchronizowany z serwerem (gdyby bateria
    > calkiem padla)?

    Wymieniałem gdy bateria "prawie" padła. Token najpierw wyświetlał ikonkę
    z przekreśloną baterią (ale działał). Wtedy zadzwoniłem z pytaniem co
    robić. Jednak nic nie robiłem bo myślałem, że dotrwam do przeniesienia
    do Inteligo. Niestety nie dotrwałem. Token w pewnym momencie przestał
    reagować i tylko wyświetlał info o wyczerpanej baterii (ale ciągle
    działał). Konsultant mówił, że wymiany baterii należy dokonać w ciągu 15
    minut. Szczerze mówiąc trzebaby mieć sporego pecha, żeby nie zdążyć.
    Dopiero po tym czasie token tracił synchronizację.

    Pozdrawiam!