  • Data: 2002-08-01 06:33:36
    Temat: Re: eliksiry w fortisie
    Od: "Stefan" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rad'ek" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:ai8etl$26le$1@news2.ipartners.pl...
    > podsumowanie jest tradycyjne: kazdy decyduje indywidualnie ktory bank jest
    > dla niego najlepszy...
    > ale wiesz, wstyd by posiadac fortis srebrny i korzystac jeszcze z jakiegos
    > mbanku za wyplaty z bankomatu albo sciubic na zleceniach stalych ...

    ROTFL

    BTW. Srebny wcale nie jest jakimś ekskluzywnym kontem. Vipowski jest
    platynowy (no może złoty). Aczkolwiek obsługa jest jak w vipowskich
    rachunkach. Opiekun, niestandardowe rzeczy do załtwienia przez telefon i co
    ważniejsze opiekuni znają PEŁNĄ ofertę banku. Niespotkałem się jeszcze z
    sytuacją, żeby moja opiekunka (lub pani, która ją w czasie urlopu zastępuje)
    czegoś nie wiedziała o ofercie. Za to jestem w stanie płacić więcej niż
    gdzie indziej.