    From: macieks <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: emocje
    Date: Thu, 2 Jul 2009 15:18:10 -0700 (PDT)

    On 2 Lip, 23:17, "arek_w" <a...@p...onet.pl> wrote:

    > Osobiście stawiam stopy i alarmy cenowe lub wykresu ale dla odmiany
    > nie wytrzymuję ciśnienia take profit :) i często wychodzę dużo za wcześnie.

    Nie ma złotej reguły.

    Ty za wcześnie, ja wychodzę za późno :) Przy dużym ruchu spoko,
    przydaje się taka taktyka, czasami "widze", że rynek zrobi ruch na
    zapas, przed USA.
    Ale przy niezdecydowaniu rynku. Hmmmm.
    Przy ruchu ok 50 pkt po mojej stronie, widzę mniej więcej miejsce
    gdzie przywali druga strona, ale czekam. Czekam, czekam i z 50 zostaje
    10 :(
    Zamknięcie i później rynek robi "zawijas" i tak jak była pozycja :(

    "Wali to w psyche konkretnie"

    Delfino Delphis
    czy macie powyznaczane żelazne stopy

    Z moich doświadczeń.
    Tak mam. Poziom wyjścia ustalony. ALE pól na pól, sztywny wpisany lub
    z palca. Możesz dzięki temu zarobić / oszczędzić pare punktów albo
    odwrotnie :)
    Nie ma na to reguły.

    Tak samo jest z lukami otwarcia. Jeżeli grasz, że zarabiasz, to luki
    będą po twojej stronie. Jeżeli tracisz, to "luki będą w zmowie"
    przeciwko tobie :)

    A wszystko to siedzi w głowie. Książka Komara jest dobra.
    A ja osobiście ZAWSZE podchodzę do KAŻDEJ zostawianej na noc pozycji,
    że jutro MOGĘ dostać bombę 80 pktów przeciwko mojej pozycji i NIE MOŻE
    to załatwić mojego portfela.