  • Data: 2008-02-14 08:02:58
    Temat: Re: [eurobank] Nowe konto on-line
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 13 Feb 2008 15:50:29 +0100, Parl Dro napisał(a):

    > Witam.
    > Z eurobankiem mam mieszane doświadczenia, ale ich nowa propozycja w
    > postaci konta on-line może zarządzić
    > (http://eurobank.pl/#products,konto,konto_online) - 0 zł za prowadzenie,
    > bezpłatne przelewy, wypłaty z obcych bankomatów za 1 zł i oprocentowanie
    > 5,55%(!) :D Chyba się z nimi przeproszę...

    Mi EB to się kojarzy z reklamą kredytu na Mango (leciało to chyba na
    przemian z mBankiem, kiedyś namiętnie wciągałem ten kanał to pamiętam) i
    raczej jakieś mam takie mieszane uczucia. Pamiętam z zeszłego roku jak im
    system padł i była niezła jatka przez kilka dni. No poczekamy jakie będę
    opinie na grupie od użytkowników. Mi kiedyś koleżanka powiedziała co tam
    pracuje/pracowała, że podobno ma ich pekao kupić? Być może to tylko
    plotki - ciężko powiedzieć. Jak dla mnie trochę mało bankomatów w
    porównaniu do mBank lub Nordea ;) No i ten token. Ja mam Nokię 6310i i
    1200 i nie zamierzam się z nimi rozstawać a tutaj trzebaby mieć
    odpowiedni telefon. Poza tym ciekawe co się dzieje jak telefon padnie/
    zginie/ukradną?
    Jak widać kolejny bank wszedł ostro do gry, oby tak dalej no i czekamy na
    resztę, oczywiście prócz pko/pekao, bo tutaj raczej nie ma co liczyć.

    Xenocide