  • Data: 2010-07-03 01:44:25
    Temat: Re: eurobank w Policach-kpi sobie z klientów
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st> szukaj wiadomości tego autora

    napisał w wiadomości news:i0lp66$d4$1@inews.gazeta.pl...

    > Jak Ci nie szkoda -- wpłać mi co miesiąc 99 groszy. :)

    A czy ja caritas jestem, żeby ci fundować zakupy w realu?
    Ja też nie mam tam karty, ale używam tego tylko do półgroszówek na
    kontach oszczędnych, względnie lokat 7/14 dniowych.

    > Dlaczego się nie da? :)

    a) wkurzający sposób logowania z tokenem (jak bym miał kilka razy
    dziennie tam się logować, to by mi chyba piana z gęby poszła,
    b) upośledzona funkcjonalność bez tokena,
    c) nieprzewidywalność przelewów (już kilka razy mi się zdarzyło, że
    przelew z eurobanku puszczony między 11 - 12, doszedł do mBanku następnego
    dnia),
    d) zlecenie przelewu z konta oszczędnego na bieżące i dalej w świat, to
    w ogóle dramat jakiś jest i ruletka,
    e) brak placówki w Policach ;),
    f) i wiele innych powodów, o których teraz zapomniałem.