  • Data: 2005-03-03 22:07:10
    Temat: Re: europrzelewy
    Od: "PolandMET.com" <m...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Odbierać przelewy z zagranicy możesz nawet i mając konto w mBanku, tyle,
    > że Euro zostaną przeliczone i kwotę wypłacisz w złotówkach.

    SORRY, zapomnialem dodac ze chodzi o przelewanie ktore mnie bedzie kosztowac
    np. 1euro a nie 70euro (przy 2000euro)
    Przelewac to ja moge sobie i teraz ale za ile !!!!!!!!!!!

    Przelanie tego samego z DE do francji przynajmniej teoretycznie kosztuje
    grosze. W koncu jestesmy w europie, przynajmniej teoretycznie.
    Marcin Cimała
    Polskie Centrum Meteorytowe
    http://www.PolandMET.com
    http://www.Meteoryt.net