  • Data: 2009-05-19 20:42:15
    Temat: Re: fanboye mbanku
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MarekZ pisze:
    > Ale ostatnio BRE udowodniło,ż e twarde jest jak chodzi o ciagnięcie kasy
    > z klientów.

    Ponieważ każdy oleje 2 PLN (czy nawet 10 PLN). To po prostu my jesteśmy
    pasjonaci :)

    Ja mam znajomych co posiadają rachunki w jakichś Pekao czy PKO BP i
    płacą jak za zboże. Dodam, że są to ludzie wykształceni, przedsiębiorczy
    i potrafią zarabiać pieniądze. Po prostu opłata za konto nie ma dla nich
    znaczenia (zresztą dla mnie też nie ma, chodzi raczej o symbol i zasady,
    bo nawet jakbym miał płacił 50 PLN to przecież to jest jedno wyjście do
    kina dla 2 osób albo jeden film na DVD), a szarpię się bo to lubię :)

    --
    Mithos