    From: fatso <f...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: fatso, czy wystarczy tych blyskotek ?
    Date: Fri, 23 Oct 2009 02:15:03 +0100

    przemoN wrote:
> [...]
    lugi-gospodarstw-domowych,1384886

    > a BaoBab nurkuje jak Sturzkampfflugzeug
    > dobrze, że w IDM mnie olali, a od brokera z Anglii dopiero dziś
    > papiery przyszły :)
    > Ale i tak lubię fatso :)

    Pozdrawiam kolegow w godzine po powrocie z 2-giego najwiekszego
    polskiego miasta.
    Nie, nie z Lodzi, tego miasta kurew i baluckich zlodziei. Z polskiego
    Chicago wrocilem.
    Wczoraj jedlismy obiad w knajpie Podhalanka, b. mila wlascicielka i na
    dwoje policzyla
    za doskonaly obiad jedne ?30(napiwek wliczony). Mowi, ze ma
    corke-stomatologa w Polsce i ona sie do
    mieszkania na Jackowie i roboty w garkuchni wcale nie pali. Stara ma
    coraz mniej polskich klientow bo sie
    wynosza z dzielnicy biedakow, dorabiaja sie po prostu. Za to mowi, ze 90
    % klientow to dzis rodowici
    Amerykanie. Recesja ich uderzyla po kieszeni a tutaj, mimo ze zjedza na
    ceracie w raczej obskurnej knajpie
    to przeciez jedzenie jest doskonale o czym osobiscie moge i ja i
    Mondrusia zaswiadczyc. Zjedlismy: zurek z kielbasa
    polska i zupe ogoirkowa, zrazy zawijane z przystawkami dla mnie a dla
    pani mego serca ogromny schaboszczak.
    Dla porownania: zajechalem w innym suburbiu tego miasta-krola prerii do
    Murzynow i tam za obrzydliwe
    kawalki obsmazonej ryby i troche frytek zaplacilem $13 dla dwoje. Sam
    sobie jestem winien bo trzeba bylo
    patrzec kto tam wchodzi i kupuje i kto to scierwo smazy. sami Murzyni.
    A teraz sprawy biezace:

    * srebro w gore p. Olszewski i bedzie jeszcze wyzej. Wlasnie kupilem te
    12 lyzeczek na ebayu, na koziej nozce.
    Jesli waga bedzie > 3 tr oz to wygralem.
    http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item
    =250513936246&ssPageName=STRK:MEWNX:IT#ht_500wt_976
    <http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&ite
    m=250513936246&ssPageName=STRK:MEWNX:IT#ht_500wt_976

    ** Baobab>>> kupowac a przynajmniej obserwowac!
    Wlasnie f-ma dostala prawie 3 mln funtow na rozruch od londynskich
    Zydow, tam wejda Chinczycy jako Joint Venture
    albo ich zmiecie z rynku Gruby, np Rio Tinto Zinc lub australijski
    Billington. Spadek cen to ruchy Browna. Ja dokupilem 100K BAO po 6.72p
    bedac w Chicago.

    pozdrawiam z Europy ale Chicago wspaniale bylo, galeria sztuki taka ze
    nieomal nie umarlem z wrazenia, srebra tam krolewskie
    a pikasow, matissow i innych cwanych zydow od pedzla bez liku. Za setki
    milionow dolarow.

    fatso