  • Data: 2011-04-24 08:20:48
    Temat: Re: fatso i Mondrusia: Zycie seksualne dzikich
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale brakuje mi tu Fatso "indywidualnej teorii spiskowej" na temat tegoz
    > zjawiska

    Jako specjalista od teorii spiskowych, tak sobie dzisiaj pomyslalem, ze to
    moze nie na skutek Quantitative easing, czy tam smieciowego dolara twoje
    sreberka tam mocno w góre szybuja ....

    Dziekuje ci, wujku Obama
    https://groups.google.com/group/pl.biznes.wgpw/msg/8
    23e52d9bac7e8cb?hl=pl

    "[...] Wlasnie sie dowiedzialem, ze kazdy zdalnie sterowany pocisk Cruise
    zawiera ok 15 kg srebra. [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/