eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiformularz "przeniesienia rachunku bankowego" z banku do banku - czy ktokolwiek przeszedł tę procedurę? i z jakim skutkiem?Re: formularz "przeniesienia rachunku bankowego" z banku do banku - czy ktokolwiek przeszedł tę procedurę? i z jakim skutkiem?
  • Data: 2013-04-16 07:17:29
    Temat: Re: formularz "przeniesienia rachunku bankowego" z banku do banku - czy ktokolwiek przeszedł tę procedurę? i z jakim skutkiem?
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 15 Apr 2013 19:00:42 -0500, witek napisał(a):

    > komuna sie juz skonczyla 20 lat temu.

    A niebo jest niebieskie. I?

    > idziesz do jednego banku otwierasz konto idziesz do drugiego banku
    > zamykasz konto, albo masz dwa jak ci za daleko.

    Sebastian pytał o coś innego, gdybyś nie zauważył.

    Próbowałem kiedyś wykorzystać BZWBK do zamknięcia konta w Noble - krótko po
    teoretycznym wprowadzeniu tej możliwości. Po ok. miesiącu dostałem list od
    BZWBK, że przepraszają, ale Noble Bank nie wdrożył czegoś tam, i obecnie
    nie mogą przenieść stamtąd konta.

    AK