  • Data: 2018-12-16 18:35:28
    Temat: Re: frankowicze
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 16 grudnia 2018 18:19:47 UTC+1 użytkownik z napisał:

    > To nie istotne czy klient zyskał (ja zyskałem) ale ważniejsze jest to że
    > bank działa w granicach prawa. To prawo daje mu bezpieczeństwo
    > działalności i dodatkowo gwarancję ratunku jak się będzie źle prowadził ;-)
    > Ale ta ochrona kosztuje i bank musi się stosować do paragrafów.
    > Jak donoszą ostatnie wyroki za mało było kredytu hipotecznego w kredycie
    > który udzielały banki.
    > Że klienci chcieli, że bankowcy wyszli frontem..., że nadzór przymykał
    > oko a prokuratura milczała to nie znaczy jeszcze że nie łamali prawa.
    > TAMTEGO PRAWA ICH OBOWIĄZUJĄCEGO.
> [...]

    Ja tamgeneralnie jestem zdania że kazdy ponosi konsekwencje swoich decyzji
    I jak ktoś od Mietka w barmie co"pożyczki" pisało pożyczył to jego sprawa i musi
    Mietkowi oddać jak się z Metkiem umówil. Interwencja Panstwa jest potrzebna jak
    Mietek czy ten drugi umowę złamie czy jak Mietek temu drugiemu nogę złamię
    Z bankami jest jednak inaczej. Idąc do ZUS czy innego US jako obywatel domniemywam że
    mnie tam nie oszukają. I dlatego kredytu z lenistwa nie brałbym u Mietka tylko w
    banku bo w końcu jak instytucja zaufania publicznego to i ufam
    I tak myślał astronom, geofizyk, operator cnc i kierowca śmieciarki.
    A że banki tak pazerne że marnie prawnikom płaciły i babole są w umowach to i wcale
    mi ich nie szkoda e teraz jedna z druga kancelarią prawną im te umowy unieważni/
    skoryguje.
    Bo to akurat nosem czuję ze się zacznie skoro papugi już teraz praktycznie
    darmo(500zł na start ostatnio ofert widziałem) chcą sprawę podjąć a kase dopiero po
    wygraniu zawinąć.
    Frankowicz głupi że podpisał bez namysłu a bank głupi że podpisał słabo jego
    chroniącą delikatnie mówiąc umowę.