  • Data: 2018-12-20 09:08:41
    Temat: Re: frankowicze
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-12-19 o 22:32, z pisze:

    > Byli i tacy ale byli też co nie dostaliby kredytu WCALE.
    > nie chce mi się grzebać w zamierzchłych papierach (brałem dwa razy ;-) )
    > Przy którymś na pewno nie miałem zdolności złotówkowej.
    >
    > Więc ;-) przestań bić pianę bo chodzi o złamanie prawa bankowego i to
    > jest podstawą wyroków a nie kto ile zarobił

    i to jest normalne, że jak nie stać kogoś na kredyt w PLN to bierze w
    walucie, która generuje dodatkowe ryzyko kursowe?

    ale jak ktoś się czuje oszukany to idzie do sądu, ten rozpatrzy kto ma rację

    wkleiłem wcześniej link, KNF chciał ograniczyć dostęp do kredytów
    walutowych co wywołało wielkie larum wśród polityków PiS, którzy
    uważali, że obywatelom ogranicza się dostęp do "taniego kredytu"

    teraz narracja jest już inna: nadzór bankowy nie zadziałał właściwie...

    --
    pozdrawiam
    RobertS