  • From: "K.K." <e...@d...wytnij.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: fundusze w mBanku
    Date: Tue, 18 Oct 2005 11:33:33 +0200

    Użytkownik "Zyga" <zyga.dude@wu_pe.pe_el> napisał w wiadomości
    news:dj2do0$agq$1@opal.futuro.pl...
    > Witam
    > W tabeli notowan SFI w mBanku jest fundusz IKE mAKCJA.
    > Gdy sie jednak zechce go nabyc to go nie ma (albo ja zle szukam).

    Raczej to w nawiasie.

    > Na stronie mozna przeczytac:
    > "Tabela uwzględnia wszystkie fundusze, których jednostki możesz kupić w
    > naszym Supermarkecie. "
    > A moze tabela uwzglednia rowniez fundusze ktorych nie mozna kupic w
    > mBanku. Jak ktos cos wie niech powie.

    IKE fundusze są dostępne przez "Konto emerytalne" gdyż IKE to Indywidualne
    Konta Emerytalne.
    Jesteś pewny tego, co chcesz zrobić? Czy chcesz oszczędzać na emeryturę?
    IMHO warto, ale obawiam się, że nie to masz na myśli chcąc kupić jednostki
    uczestnictwa w IKE mAKCJA. Jeśli odpowiada ci ten fundusz, ale nie chcesz
    zakładać IKE, to zainteresuj się jednostkami funduszu SKARBIEC - AKCJA. To
    ten sam fundusz, ale zakup jednostek uczestnictwa nie wiąże się z
    zakładaniem IKE. SKARBIEC - AKCJA jest dostępny z poziomu serwisu SFI.

    Pozdr.
    K.K.