eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankifunkcjonalność usług związanych ze skrytką pocztowąRe: funkcjonalność usług związanych ze skrytką pocztową
  • Data: 2013-05-08 13:16:19
    Temat: Re: funkcjonalność usług związanych ze skrytką pocztową
    Od: Sebastian <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > > > Na miejscu wątkotwórcy zapytałbym na p.s.prawo.

    > > A ja zapytałbym na poczcie.

    > To jeszcze nie gwarantuje uzyskania poprawnej odpowiedzi :)

    wysłanie makulatury na skrytkę pocztową może służyć np. temu,
    żeby raz na 2 lata bank przesłał na skrytkę pocztową debetówkę
    czy kredytówkę (bo klient banku może sobie nie życzyć aby żona
    wiedziała że on ma kartę kredytową) a bank może wysyłać ją nieco
    niefortunnie listem poleconym (i trzeba wiedzieć że powinno się
    przyjść i list odebrać i pokwitować - bo w skrytce leży awizo)
    lub nawet wysłać listem zwykłym (a pocztowy odesłać po 14 dniu).

    aby więc uniknąć "stawiania sie z dowodem osobistym na poczcie"
    regularnie co 2 tygodnie tylko po to, aby raz na 104 tygodnie
    załatwić swoja sprawę, dobrze byłoby mieć informację "coś leży"

    o ile mi wiadomo ci uczestnicy grupy którzy jeżdżą samochodami
    nie raz wymieniali się informacjami dot. płacenia kartą płatniczą
    na stacji benzynowej, cashback visa na stacji benzynowej itd.itp.

    na tej podstawie myślę że pytanie o pocztę "to nie jest grzech":)

    jeśli ktoś ma wiec jakiekolwiek praktyczne doświadczenie z
    otrzymywaniem od operatora pocztowego informacji o korespondencji
    zalegającej na skrytce pocztowej (w szczególności korespondencji
    poleconej) proszę o podpowiedzi, przemyślenia, wskazówki, info itp.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1