  • Data: 2002-01-30 14:38:14
    Temat: Re: garsc prostych pytan
    Od: Jozef Zbrodel <j...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

    Wojtek Piecek wrote:

    > Wiesz, pekaosa potrafi postawic 4 w jednym miejscu - ilosc robia, ale
    > czy jakosc?

    Miałem na mysli lokalizacje a nie liczbę maszyn jako takich. Chociaż,
    niekiedy taka redundancja bywa użyteczna, bo maszyna, jak to maszyna,
    lubi się popsuć.

    > A nie lepiej sobie po prostu wyrobic karte z bezplatnymi wyplatami
    > (fortis/bsk) czy z tanimi (rb)?

    Co znaczy "lepiej"? Tu konto już mam, kartę też, więc niczego nie
    muszę wyrabiać (to zawsze jakas strata czasu itp).
    A oddział z bankomatem jest w budynku w którym mieszkam, co też jest
    dla mnie nie bez znaczenia.

    --
    Pzdr
    J. [WaWa]