  • Data: 2009-07-13 06:30:32
    Temat: Re: gazeta meleszki pisze,ze nie cierpi rydzyka - bo ten
    Od: "pluszowy miś" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " marq111" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:h3d4lb$cvo$1@inews.gazeta.pl...
    >a ja nie cierpię Rydzyka,bo jest nienawistnym ,religijnym ekstremistą...
    >
    > --
    > http://www.gazeta.pl/usenet/

    Nawet jak tak by było, to dlaczego go niecierpisz, przecież stajesz się
    wtedy taki sam ? ... nie warto słuchać mediów i ich nagonki ... Dla mnie
    Rydzyk poprostu jest, kiedyś z zaciekawieniem obserwowałem jak jest
    obrażany, posłuchałem więc sobie trochę Radia Maryja, sporo modlitw i
    religii kóra nie będzie trafiać do ludzi niezbyt kościołem
    zainteresowanych... ale po drugiej stronie programy edukacyjne, dużo
    darmowej wiedzy której próżno szukać w mediach o bardziej atrakcyjnej
    formie, to samo jest z telewizją trwam, jakby wyciąć programy religijne, to
    byłaby to najbardziej wartościowa stacja pod względem edukacyjnym... Dla
    każdego coś dobrego, dziwi mnie ciągła ta nagonka na Rydzyka, blokowanie
    inicjatyw geotermalnych, odbieranie środków etc. Wydaje mi się, że część
    ludzi ma uraz do religji czerpiąc z własnych doświadczeń przymusu jej
    stosowania w młodości, ewentualnie jest młodym człowiekiem będącym pod
    władzą rodzicielską i nakazami religijnymi, najlepiej wtedy swój bunt
    zwrócić namacalnie na osobę.... Pewne grupy na tym bazują... pozdr :)