  • Data: 2009-06-17 17:51:54
    Temat: Re: gdzie Visa bez opłat i najlepiej z punktami/rabatami
    Od: plusz <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Cze, 00:50, "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>
    wrote:

    > interesuje mnie też:
    >
    > 1) czy dyspozycję zamkniecia karty można złożyć telefonicznie, czy tylko
    > pisemnie?
    > 2) Czy wydaną dyspozycję jak w pkt. 1 można wycofać samemu, jeśli Citi nie
    > wyjdzie z taką propozycją?
    > 3( Czy w momencie wydawania dyspozycji saldo karty musi być zerowe?

    żadne negocjacje
    poprzedni telefon wykonałem jakieś 3 tygodnie temu i pan telefonu
    powiedział, że miałem ofertę darmowej karty do sierpnia 2009 i w
    sierpniu będzie pobrana opłata. nie negocjowałem. powiedziałem tylko,
    że zadzwonię za miesiąc ponownie.

    tym razem zadzwoniłem i powiedziałem, że aktywnie korzystam z karty,
    kolejny rok mija i chciałbym mieć kartę nadal za darmo
    pani przełączyła mnie do innego działu, gdzie po raz kolejny
    powtórzyłem, że aktywnie korzystam z karty i chce mieć ją za darmo.
    Pani sprawdziła i powiedziała, że może mi zaoferować kolejne dwa lata
    darmowe.

    dodam tylko, że moje negocjacje to ostatnie 2 lata używania karty -
    prawie zawsze mam wykorzystany limit przynajmniej w 80%, korzystam za
    granicą itp. A więc na pewno i tak przyniosłem bankowi kilkukrotnie
    więcej zysku niż za opłaty roczne.

    --
    plusz
    KalkulatorLokat.pl