  • Data: 2003-07-24 16:32:16
    Temat: Re: gdzie haczyk?
    Od: "Wojciech Apel" <w...@n...pik-net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > http://www.e-transfers.com/1.htm
    > raczej nie polecam bo.. no wlasnie gdzie tkwi haczyk?

    A może to kolejny oscylator? Analizując taką sytuacje: wyciągam z bankomatu
    PKO 1000zl (za darmo, bo tak mam) i zaraz je wplacam (za darmo) w kasie
    mojego banku, ktory jest obok pieniadze mi sie rozmnażają, bo mój bank
    księguje je od razu a wiec mam na koncie wiecej i tak przynajmniej na kilka
    dni.

    Ppraktyka pokazuje, ze obciążenia z PKO przychodzi 3 a czasem nawe 5 dni
    pozniej i a co najciekawsze, ze ksiegowane jest to z datą przyjścia.

    Oprocentowanie teraz jest małe, więc musiałbym duzo się nabiegać aby zarobic
    ale policzmy: dziennie 20 kursów po 1500zl to jest 30 000,-. Opoznienie 3
    dni wiec na koncie mam okolo 100 000zl. To razy powiedzmy 4% daje 4 tysiace
    rocznie. Mało.

    A moze po prostu ktos wymyslil taką metodę bez latania pomiędzy bankomatem a
    kasą - wystarczy tylko klikac.

    Kiedyś analizowałem jak przeliczane są USD na PLN jak się to robi na koncie
    w CITI-banku. Kurs jest okropny, ale można to zrobić tylko klikając w
    CITIonline.. I tu ciekawostka - jak sie zamienia male kwoty, rzecy 12 gr na
    1 cent i na odwrot, to przy niektorych kursach mozna na zaokrągleniu zarobić
    na operacji 1 gr.
    Kumpel napisał skrypy co mu klikal i klika i w ten sposob ciezko pracujac
    zarobil na CITI calą złotówke. Jakby tak serwery i łacza byly szybsze to kto
    wie ... moze na tym by sie dalo zarobic.

    Pamiętajcie, że Inteligo to teraz PKO a tam wszystko jest możliwe.

    W.

    PS. moje rozwazania to moje rozwazania i one niz nie zmieniają: ten adres to
    przekręt łapiących naiwnych na jakieś oszustwo.