  • Data: 2003-10-26 23:04:45
    Temat: Re: gdzie konto dla studenta?
    Od: "Jaca" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tu wrzucem fragment taryfki:

    Opłaty i prowizje:
    - wyciąg wysyłany raz w miesiącu pocztą - Bez opłat
    - przelew w kanałach elektronicznych na rachunek w innym banku - 0,5 zł/1,5

    - zlecenia stałe na rachunek w innym banku - 0,5 zł
    - wypłata gotówki w kraju w bankomacie nie należącym do BZ WBK S.A. kartą
    VISA Electron, Maestro i Euro<26 Maestro - 5 zł
    - polecenie zapłaty - 1 zł

    To polecenie zapłaty to wg mnie granda. Powinno być za friko - przecież robi
    sie praktyznie samo.

    A wracając do głównego pytania autorki/autora to chyba najważniejsze
    kryterium to bliskość bankomatu. Te 0,5 zł za przelew da się przeżyć.
    Aha, usługi BZWBK24 są za darmo w wersji pasywnej (max. 9 zdefiniowanych
    rachunków). Token już kosztuje.

    Pzdv.
    Jaca