  • Data: 2003-07-29 16:37:50
    Temat: Re: gdzie kupic dolary (ok. 5000)
    Od: "S.Stefanek" <s...@P...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > grupy. Musze kupic okolo 5000 dolarow (w
    > Wawie).
    > pozdrawiam,
    > Alex

    To bardzo proste. Wielokrotnie sprawdziłem, że przy takiej sumie kantor jest
    lepszy. Gdybyś kupował więcej np. 20-50 tys polecałbym bank, bo wtedy
    mógłbyś negocjować kurs (np od 30 tys w ING, od 50 tys w WBK !!!) i zwykle
    byłby lepszy.

    Bierzesz telefony kilku kantorów i dzwonisz mówiąc ile chcesz kupić i
    prosisz o kurs specjalny. Po 15 min. wiesz wszystko, oddzwaniasz do
    nalepszego i potwierdzasz. Wypróbowane przeze mnie to Carrefour przy
    Wileńskiej, 777 w podziemiach Marriotta, Hotel Warszawa, Waryńskiego przy
    Pl. Konstytucji.

    Stefan Dolarowicz