  • Data: 2010-12-19 17:57:22
    Temat: Re: gdzie lokaty
    Od: Maruda <n...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-19 18:25, Ra pisze:

    > tak, chociaż myślę czy części kasy nie trzymać w postaci chf - chyba
    > najbezpieczniejsza waluta na najbliższe parę lat

    Na pocz. tego wieku krążyło po necie takie wyliczenie, porównanie 2
    inwestycji. Kupno piwa (w b. dużej ilości) we wczesnych latach '90
    (chyba) vs kupno jakichś-tam akcji, a może i nawet koszyka indeksu.
    Wychodziło na to, że za samo aluminium z puszek zarabiało się więcej,
    niż na ww akcjach/indeksie. A piwo - bonus.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.