  • Data: 2007-03-21 18:03:59
    Temat: Re: gdzie najtaniej kredyt hipoteczny
    Od: "CinnamonGirl1" <C...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    TEż brałam kredyt nic na ten temat nie wiedząc dlatego skorzystałam z porad
    i pomocy w załatwianiu doradców z Open Finance. Jest też expander - ty za
    nic nie płacisz a pomoc duża.
    Mogę tlyko doradzic ze jeśli dom kupujesz w celach mieszkaniowych a jest to
    jak piszesz stan surowy z\zamkniety surowy to jeszcze duuużo pieniażków
    pędiz epotrzebne - moze zastanowić sie czy kredytu nie brać większego.

    Pozdrawiam Magda

    Ps ja brałam kredyt hipoteczny w kredyt Banku w PLN. Przez to ze załatwiałam
    przez doradcę potraktowali mnie jako stałego klienta więc oprocentowanie mam
    teraz 5,12% (w tym 0,9% marży).